آیت الله شبستری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکره و قصد جنگ نداشتن با ایران، نوعی عقب نشینی تاکتیکی از سوی آمریکا است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکره و قصد جنگ نداشتن با ایران نوعی عقب نشینی تاکتیکی از جانب آمریکا است.

مذاکره و قصد جنگ نداشتن با ایران، نوعی عقب نشینی تاکتیکی از سوی آمریکا استآیت الله محسن شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مقاومت مردم ایران در برابر آمریکا، بیان کرد: ما نمی توانیم مقاومت ملت ایران را در مقابل با دشمانانمان بخصوص آمریکا انکار کنیم، زیرا اگر مقاومت ملت جواب نمی داد، آمریکایی ها از مواضع خودشان عقب نشینی نمی کردند.

وی افزود: در هفته‌های اخیر می بینیم که عقب نشینی هایی رخ داده که ما رفتار آن ها را صادقانه نمی دانیم، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب " گاهی سیاست بازی می کنند".

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: مسئله مذاکره  و قصد جنگ نداشتن با ایران و امثال آن ها نوعی عقب نشینی تاکتیکی بوده که عامل همه اینها و این تغییر تاکتیک مقاومت ملت ایران است. دشمنان وقتی مقاومت مردم را می بینند، مجبور به تغییر مواضعشان می شوند.

آیت الله شبستری در پایان با اشاره به راهبردهای امام خمینی (ره)  در زمینه مقاومت اظهار کرد: امام خمینی (ره) همیشه مردم را به مقاومت دعوت می کردند و ارتباط با آمریکا را جایز نمی دانستند،  قطعا در این مورد هم  مواضع مقام معظم رهبری شبیه به مواضع امام است، یعنی همان  عدم مذاکره و قطع ارتباط با آمریکا.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار